Veerontspanner; Het wordt gebruikt om de verharde basis in de grond te breken. Het verhoogt de productiviteit door een beschermend grondwerk uit te voeren, omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren. Dankzij de onafhankelijke mechanismen van de veervoet wordt de voet die wordt blootgesteld aan de impact, in overeenstemming met harde en steenachtige plekken, gedeactiveerd. Vervolgens blijft de voet, die is vrijgegeven van de impact, dankzij dit automatische mechanisme verder werken. Op deze manier worden schade aan de mes- en voetsets voorkomen. Het heeft de mogelijkheid om te schoffelen en diep in de grond te werken. Het zorgt ook voor de breuk van de harde laag die in de loop van de tijd is gevormd op de plek waar de diepte van de ploeg niet kan komen.
De M9DT30 is een zelfrijdende fruitplukker ontworpen voor het plukken en snoeien in moderne smalle teeltinstallaties. Dit model biedt een unieke hydraulisch verstelbare werkplatform, met een gesloten breedte van 1,30/1,50/1,70 meter, uitbreidbaar tot 2,28/2,80/3,10 meter. De lengte van het platform is 2,00 meter, met een maximale hoogte van 2,46 meter. Uitgerust met 4 aangedreven en onafhankelijk stuurwielen, garandeert de M9DT30 uitstekende wendbaarheid. De hydraulische liften aan de voor- en achterkant vergemakkelijken het laden en lossen van de bins, terwijl de hydrostatische transmissie en de elektrische twee-versnellingsbak zorgen voor een nauwkeurige snelheidscontrole.
Pilonneuse Bomag BT 65 voor frequente toepassingen
Domeinen van gebruik :
- Grondverzet en asfaltconstructie. Constructie van leidingen en buizen.
- Aanleg van sleuven en leidingen, opvulling, funderingen en reparatiewerkzaamheden aan asfalt.
Voor frequente toepassingen met hoge eisen aan het compacteringsresultaat en efficiëntie.
- De krachtigste pilonneuse in zijn klasse
- Betrouwbare Honda 4-takt motor
- Geoptimaliseerde volledige motorbescherming
- Dubbel luchtfiltersysteem
- Urenmeter en toerenteller
- Veiligheidsschakelaar voor gelijktijdige start en stop van de motor en brandstoftoevoer met één handbeweging
Incl. 3-2-1 originele Bomag garantie!
Gewicht in werkende toestand: 68 kg
Impactkracht: 17 kN
Breedte van de voet: 280 mm
Motor: Honda GXR 120
Vermogen: 2,3 kW
Brandstof: Benzine
Ultra-compact LTE Cat M1/Cat NB2 module
LTE Cat M1/Cat NB2 module met ultra-laag energieverbruik
Compact SMT-formaat ideaal voor toepassingen met beperkte ruimte
Super slank profiel in LGA-pakket
Geïntegreerd RAM en Flash in baseband-chipset
Uitgebreide set hardware-gebaseerde beveiligingsfuncties
Snelle time-to-market: referentieontwerpen, evaluatietools en tijdige technische ondersteuning minimaliseren de inwerktijd en ontwikkelingsinspanningen
Robuuste montage en interfaces
Snelle time-to-market: referentieontwerpen, evaluatietools en tijdige technische ondersteuning minimaliseren de inwerktijd
Art.Nr.:GRIP-A936-XPRESS, Voorstrijk voor hechtingverbetering van de ondergrond volgens DIN 18365 "Vloerbedekkingswerkzaamheden" en DIN 18356
"Parket- en houten bestratingswerkzaamheden" geschikt voor niet-absorberende oppervlakken. GRIP A936 XPRESS hecht zeer goed op gladde, dichte en niet-absorberende betonoppervlakken, keramische tegels, terrazzo, natuur- en kunststeenplaten, magnesiummortel (geen steen-hout-mortel), slecht afgezande gietasfaltvloeren en oude, stevig hechtende gebruiksoppervlakken, zoals bijvoorbeeld homogene PVC- en flexvloeren (behalve rubber, linoleum en oude vloeren met een zacht-elastische rugopbouw) en oude tegelvloeren. Geschroefde V 100 spaanplaten kunnen na volledige droging van GRIP A936 XPRESS ten vroegste na 24 uur verder worden bewerkt. Voor gebruik op absorberende ondergronden raden wij andere geschikte primers uit ons assortiment aan.
Hulp en subsidies (Carsat, Oppbtp, France Agrimer, regio, enz.): neem contact met ons op
De K65 is een krachtige en efficiënte rupsvoertuig met meerdere functies: laadmachine, graafmachine, betonmixer, heftruck, enz.
In tegenstelling tot low-cost modellen biedt het een hoog niveau van veiligheid dankzij de standaarduitrusting met terugslagkleppen op de aandrijfmotoren van de rupsen, wat zorgt voor een perfecte controle van de lading op steile hellingen.
Sinds 10 jaar op de markt en meer dan 1.200 verkochte eenheden, is dit rupsvoertuig in 2018 twee keer verbeterd: bredere ondersteuningsbalk en in 2020: vervanging van de veerspanning van de rupsen door een handmatig spansysteem, waardoor de installatie en verwijdering van de rupsen in enkele minuten kan worden uitgevoerd (let op: sommige foto's op onze site tonen de oude versie met veerspanning).
Lading: 700 kg
Maximale helling: 45 °
Veerontspanner; Het wordt gebruikt om de verharde basis in de grond te breken. Het verhoogt de productiviteit door een beschermende grondbewerking uit te voeren, omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren. Dankzij de onafhankelijke mechanismen van de veervoet wordt de voet die wordt blootgesteld aan de impact in overeenstemming met harde en steenachtige plekken gedeactiveerd. Vervolgens blijft de voet, die is vrijgegeven van de impact, dankzij dit automatische mechanisme verder werken. Op deze manier worden schade aan de mes- en voetsets voorkomen. Het heeft de mogelijkheid om te schoffelen en diep in de grond te werken. Het zorgt ook voor de breuk van de harde laag die in de loop van de tijd is gevormd op de plek waar de diepte van de ploeg niet kan komen.
Onze onderdelen, die zijn geproduceerd met speciale materialen, zijn onderworpen aan een warmtebehandeling en zijn nog duurzamer gemaakt.
· Het verhoogt de vruchtbaarheid van de grond omdat het de grond opblaast zonder deze om te keren.
Bomag BT 65 rammer voor frequent gebruik
Toepassingsgebieden:
- Grondwerk en asfaltconstructie. Pijp- en leidingbouw
- Sleuf- en kanaalconstructie, terugvullen, funderingen en reparatiewerkzaamheden aan asfalt.
Voor frequent gebruik met de hoogste eisen aan verdichtingsresultaten en efficiëntie.
- Meest krachtige rammer in zijn klasse
- Bewezen Honda 4-takt motor
- Geoptimaliseerde volledige motorbescherming
- Dubbel luchtfiltersysteem
- Urenmeter en toerenmeter
- Aan/uit veiligheidsschakelaar voor gelijktijdig in- en uitschakelen van motor en brandstoftoevoer in één handbeweging
Incl. 3-2-1 originele Bomag garantie!
gewicht: 68 kg
Impactkracht: 17 kN
Padvoetbreedte: 280 mm
Motor: Honda GXR 120
Vermogen: 2,3 kW
Brandstof: Benzine
Seriële digitale videotransmitter voor HD-videobewaking en HDcctv-toepassingen
Dubbele snelheid werking 270Mbps en 1.485Gbps
Achterwaarts compatibel met HDcctv 1.0 en HDSDI (ST 292)
Geïntegreerde High Definition Visually Lossless CODEC (HDVLC™) voor uitgebreide kabelafstand
500m over 755 (5C) CCTV-coax
300m over 753 (3C) CCTV-coax
150m over Cat5e/6 UTP-kabel
Configureerbare 50/75ohm kabeldriveruitgang, voor zowel coaxiale als twisted pair kabeltransmissie
Geïntegreerde audio-embedder met ondersteuning voor tot 4 kanalen van I2S seriële digitale audio bij 32kHz, 44.1kHz en 48kHz samplefrequenties
Downstream aanvullende gegevensinvoeging
Ondersteunt zowel 720p als 1080p HD-formaten
1080p 25/29.97/30fps
720p 25/29.97/30/50/59.94/60fps